• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebooklogo social twitterlogo social instagramlogo social youtube

Programa para todos los públicos para gozar del patrimonio marítimo
Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava
Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Servicios para divulgar la investigación científica en pesca marítima

Ediciones del Museu de la Pesca y la Càtedra d'Estudis Marítims
Documare

Centro de documentación e investigación sobre la pesca y el mar

sarsuela mestres fogonsEl Museu de la Pesca organitza el proper dijous 14 de desembre a partir d'un quart de quatre de la tarda una nova sessió de Mestres dels Fogons a l’Espai del Peix, una activitat gastronòmica inclosa dins del programa Memòria Viva, dirigida a difondre el patrimoni vinculat al peix i la cuina marinera del territori.

En aquesta ocasió, i aprofitant la proximitat de les dates nadalenques, proposem una sessió dedicada als àpats de festa, propostes culinàries cuidades i amb sofisticades elaboracions fetes amb peixos populars i econòmics i fent servir receptes tradicionals. Per això comptarem amb el mestratge d’en Salvador Fortuny, pescador amb un gran reconeixement als fogons, el qual  cuinarà en directe un dels plats típics de la cuina nadalenca: la sarsuela. Aquest àpat popular de la Costa Brava, refinat i gustós, compagina diferents peixos i mariscs per conformar un espectacle visual i gustatiu.

L’activitat és gratuïta i l’entrada lliure, limitada a l’aforament de l’Espai del Peix. Per més informació, podeu contactar amb el Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424 o bé per correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims     visit museu gencat

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante