Actualitat MdP

El butlletí trimestral "A l'Art!" pretén ser una línia de comunicació directa i periòdica entre el Museu de la Pesca i la seva comunitat, usuaris i visitants. Des del gener de 2014 porta mostrant les accions, activitats i iniciatives engegades en la difusió i posada en valor del patrimoni marítim de la Costa Brava.

Ara publica el seu número 19, amb la informació més rellevant del tercer trimestre del Museu de la Pesca i els seus serveis connexos. Hi podreu llegir la valoració del programa d'activitats d'estiu, el cicle de cinema documental o el desenvolupament del projecte Palamós Peix i MasterPeix, l'editoral del director, agenda i  molts altres temes d'actualitat.

Descarrega el butlletí