Actualitat MdP

Comparteix les teves experiències amb l'etiqueta #JEP2018

El Museu de la Pesca participa en les Jornades Europees de Patrimoni (JEP) que se celebren enguany a Catalunya els dies 12, 13 i 14 d'octubre. Arreu del territori, palaus, castells, monestirs, jaciments, jardins històrics i altres espais patrimonials obren les seves portes perquè els ciutadans gaudeixin de visites gratuïtes i puguin conèixer  en profunditat el seu patrimoni, la millor manera d’aconseguir la implicació social en la seva salvaguarda i valoració. En aquest sentit, Catalunya és un dels més bells i fascinants territoris d'europa per la riquesa patrimonial que conserva.

L'agenda del Museu de la Pesca

A Palamós, el dissabte 13 d'octubre el Museu de la Pesca ofereix als visitants una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent, una oportunitat de conèixer a fons la col·lecció de peces que la integra i el missatge que transmet a la ciutadania: la pesca marítima a casa nostra té un passat, un present i un futur que cal preservar i difondre per valorar-la i fer-la sostenible ambientalment, econòmicament i socialment.

L'endemà, la visita guiada girarà a entorn a les Barques del Peix, l'extensió surant del Museu de la Pesca destinada a posar en valor no solsament les embarcacions tradicionals sinó l'ofici de pescador, els productes de la seva feina, les seves habilitats i coneixements, les tradicions i les creences, la solidaritat i la competència, entre molts aspectes més.

Totes les activitats són gratuïtes, amb reserva prèvia al Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, al 982 600 424 o bé per mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Les jornades Europees de Patrimoni són una iniciativa de la Direcció General de Patrimoni Cultural.