Actualitat MdP

nadalalmuseuAquest Nadal, tots els nens i nenes tenen una missió molt especial a cadascun dels museus de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona. Del 9 de desembre al 7 de gener, convertits en super-herois i super-heroines viuran tota una aventura mentre busquen les 4 estrelles amagades per les exposicions permanents. Tot un repte!

El Museu de la Pesca de Palamós demana l’ajuda dels més valents per trobar les estrelles amagades entre els 5 àmbits de la seva exposició permanent. Per fer-ho, donarà a un antifaç a cada un dels participants en començar i un obsequi en acabar la missió. A més, els antifaços tenen un codi secret que servirà per participar en el sorteig de fantàstics premis a la web nadalalmuseu.com.

A més a més, el Museu de la Pesca amplia la seva oferta d’activitats nadalenques amb propostes ben divertides, com una visita guiada al Museu de la Pesca (16 de desembre), un nou cicle de Petits Xefs a l’Espai del Peix (27, 28 i 29 de desembre), la visita a les Barques del Peix (30 de desembre), o un divertit joc de pistes a l’interior del museu (2 de gener de 2018.)

Celebra el #NadalalMuseu!