Actualitat MdP

El Museu de la Pesca publica un nou número del seu butlletí trimestral A l'Art, mitjà de difusió de les activitats, noticies i novetats. En aquest darrer número, el número 13, el director del Museu, Miquel Martí, explica perquè dedicarem aquest 2017 a treballar sobre lel concepte de 'Paisatge Cultural', defensat per la Carta de Cooperació de Milà 2016. El paisatge marítim és el tema escollit i serà tasca de l’equip fer-lo pròxim i valuós a la comunitat i als visitants.

També hi trobareu les accions i activitats relacionades amb la conservació i difusió del patrimoni marítim, com ara les feines per restaurar i mantenir la 'Gacela'; una explicació del projecte 'EntreMuseus', un resum de la presentació del darrer Quadern Blau o una ressenya del 'En el repòs de la trinxera. Cartes del soldat a l’amic (1918)' de l’escriptor Frederic Pujulà i Vallès i que es pot consultar a la biblioteca del Museu de la Pesca.

Descarrega aquí el butlletí en format pdf