Actualitat MdP

santjordi 2017En motiu de la Diada de Sant Jordi, l’Ajuntament de Palamós ha preparat un extens programa d’activitats relacionades amb les roses, la lectura i els llibres. El Museu de la Pesca se suma  aquesta celebració i hi inclou un seguit d’accions i activitats.

Dissabte 22, a partir de les 5 de la tarda, recopilarem els millors fragments de la sèrie de contes protagonitzats per l’Anna, la nena que parla amb els peixos. Descobrirem aquesta col·lecció il·lustrada per Magí Marcé i les fantàstiques aventures submarines de l’Anna en una sessió de conta-contes oberta a tots els nens i nenes. L’activitat és gratuïta i l’aforament limitat.

Durant la diada, 23 d'abril, tots els Jordis, Jordines i Georgines tindran l’entrada gratuïta l’exposició permanent del Museu de la Pesca, per a ells i un acompanyant. L’horari d’obertura serà de 10 a 14 h i de 16 a 19 h.

I no us perdeu totes les novetats i els clàssics que trobareu a la llibreria del Museu de la Pesca, una llibreria especialitzada en temàtiques marineres on trobareu un extens catàleg de títols centrats en el mar, la pesca, els pescadors i el patrimoni marítim a un 10% de descompte; com per exemple, una àmplia oferta de títols sobre la cuina marinera tradicional de la Costa Brava.

Vine a Palamós a celebrar el Sant Jordi 2017, visita els seus camins de ronda i les seves cales, gaudeix del seu paisatge, tasta la seva cuina, coneix el seu patrimoni històric i volta per la Fira de Llibres i Roses que trobaràs al Carrer Major de la població.