Actualitat MdP

barques peix estiu 2017Aquest estiu el Museu de la Pesca vol potenciar entre els visitants el coneixement de les dues embarcacions tradicionals que, amarrades davant del Tinglado, formen l’extensió surant del museu: la “Gacela” i la “Estrella Polar”, coneguda com les Barques del Peix.

Així, s'ha programat un cicle de visites guiades, de 45’, durant els mesos de juliol i agost, de dilluns a dijous i que comencen a les 19.45. Amb aquesta iniciativa el museu vol donar visibilitat a l'ofici de pescador i fer patent llur importància i duresa, tot fent un recorregut per les dues embarcacions i coneixent els seus espais, les feines a bord, els coneixements i habilitats necessaris per pescar, el valor del peix, les embarcacions com a patrimoni moble o els encants de la cuina de barca, entre molts altres aspectes.

Les visites es poden reservar, per un preu de 3€ (1,5€ els menors de 10 anys) al Museu de la Pesca, al seu Servei d’Atenció al Visitant, al telèfon 972 600 424 o bé per correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.