• Adreces, preus, horaris
Programa pedagògic
  • Infantil, primària i secundària
Recursos digitals
  • Materials i eines per aprendre

logo social facebooklogo social twitterlogo social instagramlogo social youtube

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims

Programa d'activitats

Activitats i accions per a tots els públics per gaudir del patrimoni marítim de Palamós
Exposició permanent

Recorregut pel passat, present i futur de la pesca marítima a la Costa Brava
Programa educatiu

Activitats escolars per descobrir el mar, la pesca marítima i el peix
Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de degustació dedicat al peix de Palamós

4a Fira de la Gamba de PalamósDissabte 10 de juny Palamós celebrarà la 4a edició de la Fira de la Gamba, un esdeveniment dirigit a difondre, tastar i gaudir amb aquest producte d’extraordinari sabor i de qualitat reconeguda arreu del món.

Al llarg de tot el dia, a la zona de la llotja del Port de Palamós es desenvoluparan tot tipus d’activitats per donar a conèixer la gamba i el seu mètode de captura, difondre les diverses formes de cuinar o consumir-la i, sobretot, posar en valor la seva qualitat extraordinària, certificada mitjançant la Marca de Garantia Gamba de Palamós.

Es podran degustar diferents propostes gastronòmiques protagonitzades per la Gamba de Palamós, elaborades pels restaurants i les tavernes participants; conèixer altres productes del territori, comprar peix a la llotja i participar en les activitats de descoberta de la pesca i la cuina del peix.

Podeu trobar tota la informació de la fira a la seva web oficial, http://firadelagamba.cat

Capella del Carme. Espai d'Art i Patrimoni

Barques del Peix. Extensió flotant