• Adreces, preus, horaris
Programa pedagògic
  • Infantil, primària i secundària
Recursos digitals
  • Materials i eines per aprendre

logo social facebooklogo social twitterlogo social instagramlogo social youtube

logo icom         logo icmm       logo AMMM         logo xarxa costa brava      logo-museus-etnologia-5-1 red          logo museus maritims

Programa d'activitats

Activitats i accions per a tots els públics per gaudir del patrimoni marítim de Palamós
Exposició permanent

Recorregut pel passat, present i futur de la pesca marítima a la Costa Brava
Programa educatiu

Activitats escolars per descobrir el mar, la pesca marítima i el peix
Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de degustació dedicat al peix de Palamós

nit_estiu_2

A les portes de la Festa Major de Palamós 2017, el Museu de la Pesca i l'Ajuntament de Palamós organitzen el pròxim dimecres 21 de juny  la 19a edició de la Primera Nit d'Estiu, amb la qual el Museu de la Pesca i l'Espai del Peix donen la benvinguda a la temporada d'estiu i enceten el programa d'activitats específic pels propers mesos.

A partir de les 10 de la nit, els grup Port-Bo oferirà la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

Aquest acte marca l'inici de l'extens programa d'activitats estivals del Museu de la Pesca, que inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts, excursions i entre altres propostes.

Visiteu el nostre calendari per conèixer l'oferta d'activitats adreçada a tots tipus de públics amb l'ànim de difondre, posar en valor i reinvidicar el patrimoni marítim i local de Palamós.

Capella del Carme. Espai d'Art i Patrimoni

Barques del Peix. Extensió flotant