Educació

programa viu la mar museu pescaAmb la missió de divulgar el fet marítim i pesquer, el Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània en la seva especialitat, ha dissenyat un programa d'activitats pedagògiques de descoberta i reivindicació de les tradicions, dels sabers i de les habilitats dels pescadors, de la riquesa patrimonial de la mar i de la seva cuina.

Programa d'educació infantil

Programa d'educació primària

Programa d'educació secundària

Programa d'estudis superiors

Recursos pedagògics per a alumnes i professors

El Museu disposa de:

Exposició permanent, única a la Mediterrània, que parla del passat, el present i el futur de la pesca marítima

Les Barques del Peix, extensió surant de l'exposició permanent amb dues embarcacions de pesca: la "Gacela", d’arrossegament, i la "Estrella Polar", d’encerclament

Espai del Peix. Un centre d’interpretació del peix fresc, aula gastronòmica de la cuina marinera i mirador per observar la subhasta del peix en directe.

Documare: centre de documentació de la pesca i el mar, el més gran servei d'informació i documentació de la realitat marítima i pesquera del país.

El "Rafael", embarcació tradicional construïda el 1915 i aparellada amb vela llatina.

I tot això en el marc incomparable del port de Palamós, espai viu i actiu, escenari de diferents activitats econòmiques, lúdiques i culturals relacionades amb el món del mar.

Amb aquest programa el Museu de la Pesca ofereix un conjunt d’activitats per a les escoles, els instituts i altres col·lectius interessats; un patrimoni cultural i natural que cal conèixer i valorar.

+ Informació i reserves

Museu de la Pesca. Servei d'Atenció al Visitant