Visita guiada a la subhasta del peix a la llotja de Palamós

Divendres, 26 Abril 2019

subhasta espai peix 2016

Visita per veure i conèixer el funcionament de la subhasta diària del peix a la llotja de Palamós. Un guia expert ens ajudarà a interpretar el procés de la subhasta, els professionals que hi intervenen, l'origen i tipologia de les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen i els caladors on es pesquen, així com l'organització del sector pesquer a l'entorn de les Confraries de Pescadors.

Aquesta visita pretén sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

1,5 €. Activitat sense reserva prèvia. Compra de tiquets el mateix dia de l'activitat a la recepció del Museu de la Pesca.
  Espai del Peix. Moll Pesquer, s/n, 17230 Palamós