Cuina de festa. Mestres i mestresses dels fogons

Dimecres 11 Desembre 2019     15:15

cuinafesta2019L'Espai del Peix i el Museu de la Pesca organitzen una nova sessió de Mestres i mestresses dels fogons, una activitat inclosa dins del programa Memòria Viva, per difondre el patrimoni gastronòmic del peix del territori.

En aquesta ocasió, i aprofitant la proximitat de les dates nadalenques, proposem una sessió dedicada als àpats de festa, propostes culinàries delicades, cuiades i sofisticades, elaborades amb peixos populars i econòmics i fent servir receptes tradicionals.

Per això comptarem amb el mestatge de cuiners amb gran reconeixement als fogons, els quals ens cuinaran en directe una parell de plats amb l'ànim d'inspirar les nostres propostes gastronòmiques per aquest Nadal.

Espai del Peix
 Activitat gratuïta
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat