Visita guiada a les Barques del Peix

Dissabte, 14 Desembre 2019
  12:00

barques terra marDes que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors treballen intensament per portar el peix en terra. Moltes feines a bord, tanmateix, són desconegudes. Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió surant del Museu de la Pesca, coneixerem l'ofici de pescador a bord dues embarcacions professionals: La "Gacela" i la "Estrella Polar".

Coneixerem les principals tècniques de pesca, les diferències de cada embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valorar, en definitiva, la seva feina diària i al seu producte.

Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. Palamós
  Activitat gratuïta. Places limitades. Cal reserva prèvia
  Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat