15a Mostra de destresa marinera al Museu de la Pesca

Dissabte 14 Desembre 2019     11:00

La 15a Mostra de destresa marinera al Museu de la Pesca és una selecció i demostració en directe d’oficis tradicionals relacionats amb el mar i la pesca. Al llarg del matí, d’11 a 13.30 h, el públic viurà una experiència única tot admirant i participant del coneixement, l’experiència i l’expertesa i habilitat que atresora la gent de mar de la Costa Brava.

És una activitat oberta al públic i gratuïta, organitzada pel Museu de la Pesca i emmarcada en el programa Cultura Viva, impulsat per la Generalitat de Catalunya per difondre la riquesa patrimonial i etnològica del país.

Museu de la Pesca
 Entrada gratuïta
 Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat