Show cookings a l'Espai del Peix.

Els show cookings són sessions per descobrir en directe i degustar els productes pesquers del port de Palamós, la cuina de la gent de mar i la gastronomia marinera del territori.

Cada sessió és una nova proposta de plats elaborats amb el peix fresc de la llotja de Palamós menys conegut i més saborós utilitzants i ingredients de proximitat.

Les sessions s'acompanyen amb un maridatge de vins Perelada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.

20 €
   Alerta d’al·lèrgens: No es recomana l'activitat en cas de patir al·lèrgies alimentàries causades pel peix i marisc. Les degustacions també poden contenir fruits secs, pa, farina de blat, pasta i arròs de manera recurrent.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell