• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebook   logo social twitter   logo social instagram   logo social youtube

Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Experiencias

Programa de actividades para gozar del patrimonio marítimo

Tu Visita

Programa tu visita

Consulta horarios, precios y direcciones del Museo de la Pesca

Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava

Investigación

Servicios y actividades para divulgar la investigación científica en pesca marítima

Documare

Centro de documentación e investigación sobre la pesca y el mar

annaposidoniaDimarts 6 d’agost el Museu de la Pesca serà l’escenari de la presentació de la nova aventura de la nena més intrèpida dels nostres mars, l’Anna, el personatge creat per Magí Marcé que lluita per conservar els ecosistemes marins i els peixos que hi viuen. En aquesta ocasió, tindrem l’oportunitat de conèixer l’aventura de “L’Anna al rescat dels peixos de la posidònia”, el quart número de la col·lecció de l’autor “Peixos del Mar Mediterrani”

La tarda començarà a les 18:30 h amb un taller de dibuix gratuït per a nens i nenes que vulguin aprendre a dibuixar peixos amb l’il·lustrador Magí Marcé. Tot seguit, a les 19:00, amb l’autor presentarem el conte i parlarem de les il·lustracions, dels peixos que inclou el llibre, de l’estat de la posidònia i de la necessitat de més persones que s’impliquin en la preservació del mar i d'aquest ecosistema tan valuós i fràgil.

Passarem una molt bona estona amb la literatura infantil i la il·lustració compartint els valors de la defensa del medi marí entre els més menuts.

logo icom    logo icmm     logo AMMM    logo-museus-etnologia-5-1 red     logoxarxamuseus     visit museu gencat      CCC Girona

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante