• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebook   logo social twitter   logo social instagram   logo social youtube

Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Experiencias

Programa de actividades para gozar del patrimonio marítimo

Tu Visita

Programa tu visita

Consulta horarios, precios y direcciones del Museo de la Pesca

Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava

Investigación

Servicios y actividades para divulgar la investigación científica en pesca marítima

Documare

Centro de documentación e investigación sobre la pesca y el mar

navegantsaiguamollsvisita2019

Des del 23 de març, Palamós acull l’exposició “Navegants d’Aiguamolls. 2000 anys de secrets enfonsats”, una mostra produïda pel Museu d’Arqueologia de Catalunya i adreçada al públic familiar. Explica, de manera didàctica i entenedora, el comerç i la navegació a l’antiguitat, els vaixells, els ports, els productes i les rutes marítimes, tot introduïnt també el el visitant en l’apassionant món de l’arqueologia submarina.

Diumenge 17 de novembre és el darrer dia per poder-la visitar en els dos espais on es troba distribuida: el Museu de la Pesca i la Capella del Carme.

A més a més, s’han programat dues activitats relacionades amb l’exposició: una visita guiada i comentada  el dissabte 16 de novembre, a les 17 h, i una visita també guiada el diumenge 18, a les 12.30, al jaciment iber de Castell per conèixer l’estreta relació d’aquest poblat amb el mar. Les activitats són gratuïtes, però requereixen reserva prèvia al Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, al 972 600 424 o bé a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

logo icom    logo icmm     logo AMMM    logo-museus-etnologia-5-1 red     logoxarxamuseus     visit museu gencat      CCC Girona

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante