• Direcciones, precios, horarios
  • Permanente y temporales
Recursos digitales
  • Herramientas de aprendizaje

logo social facebook   logo social twitter   logo social instagram   logo social youtube

Espai del Peix

Aula gastronòmica i taller de cocina del pescado en Palamós

Experiencias

Programa de actividades para gozar del patrimonio marítimo

Tu Visita

Programa tu visita

Consulta horarios, precios y direcciones del Museo de la Pesca

Exposición permanente

Recorrido por el pasado, presente y futuro de la pesca marítima en la Costa Brava

Investigación

Servicios y actividades para divulgar la investigación científica en pesca marítima

Documare

Centro de documentación e investigación sobre la pesca y el mar

somcultura2019

Comparteix aquesta experiència a les xarxes! #culturaidentitat #incostabrava #inpyrenees

Diumenge 24 de novembre, a partir de les 11:00 h el Museu de la Pesca organitza una activitat molt especial en el marc del Som Cultura, el festival d'experiències culturals de les Comarques Gironines. En aquesta ocasió, volem afavorir la participació de tothom, tinguin la condició que tinguin, a través d'una visita inclusiva i accessible que jugarà amb les emocions i les sensacions dels participants.

Sabíeu que "A l'art, tothom hi té part"? Vol dir que tothom que s'acosti al museu podrà gaudir-lo a través dels cinc sentits, d'una forma sorprenent:  us  proposem olorar peix, tocar arts de pesca, escoltar la mar, tastar cuina marinera, veure barques del peix… però també tocar cuina marinera, tastar aigua de mar, olorar arts de pesca, veure peixos i escoltar les barques de pesca.

L'activitat és gratuïta, però és necessària la inscripció prèvia al telèfon 972 600 424 o bé a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

logo icom    logo icmm     logo AMMM    logo-museus-etnologia-5-1 red     logoxarxamuseus     visit museu gencat      CCC Girona

Capilla del Carmen. Espacio de Arte y Patrimonio

Barcas del pescado. Extensión flotante