Actualitat MdP

catalunyatravesCatalunya al Través. La Vela com escola de vida

Divendres 12 s’inicia una nova singladura de la regata no competitiva “Catalunya al Través” en la que hi participen joves d'entre 15 i 25 anys. Aquest programa educatiu impulsat pel Museu Marítim de Barcelona vol acostar els joves catalans –amb o sense experiència prèvia en navegació– al món de la vela com una experiència gratificant i una excel•lent activitat formativa. Enguany Palamós serà el port de sortida d’aquesta regata que durà els tripulants per tot el litoral català fins al 22 d’abril.

Per celebrar aquest inici de la regata, durant tot el cap de setmana del 13 i 14 d’abril els dos vaixells participants obriran les seves portes per permetre que tots els visitants coneguin a fons el pailebot “Santa Eulàlia” i el quetx “Ciutat de Badalona”. L’activitat és totalment gratuïta, i es durà a terme en horari de 10 a 14 i de 16 a 19 h, tant dissabte com diumenge.

Paral·lelament, els joves tripulants  gaudiran d’activitat al voltant del mar i el patrimoni marítim palamosins, rutes guiades, degustacions de cuina, visites al museu i activitats formatives.