Activitats relacionades amb l'exposició Navegants d'AiguamollsNavegants d’Aiguamolls. 2000 anys de secrets enfonsats” és una exposició per explicar de forma didàctica i entendora el comerç i la navegació a l’antiguitat, dels vaixells, els ports, els productes i les rutes marítimes d’ara fa 2.000 anys. A Palamós es podrà visitar fins al 15 de setembre entre la Capella del Carme i el mateix Museu de la Pesca

Per divulgar aquesta exposició amb la col·laboració del Museu d’Arqueologia de Catalunya s’han organitzat un seguit d’activitats paral·leles adreçades a tots tipus de públic. Entre els mesos d’abril i setembre s’han programat diferents visites guiades a l’exposició, amb l’ànim de comentar plegats aquells aspectes més interessants d’aquesta mostra. Aprofitant tanmateix el paper dels ibers com a navegants, es proposen també visites al jaciment iber de Castell per relacionar aquest poblat del segle VI aC. amb fructífer comerç amb els pobles veïns i cultures allunyades, com la grega i la fenícia. Ambdues activitats són gratuïtes però cal reservar prèviament al Museu de la Pesca.

I parlat d’ibers, què millor que tastar la gastornomia dels avantpassats a través de show-cooking de cuina històrica, centrats en la recreació de plats elaborats amb peix i ingredients presents en la cuina ibèrica d’ara fa més de 2.500 anys. Quins sabors, olors, textures, colors hi trobarem? L’activitat val 20 €, i es fa només amb reserva prèvia.

Consulteu l’agenda d’activitats del Museu de la Pesca o descarregueu el fulletó amb informació de totes les activitats.