Col·leccions oan Sánchez CarcassésDivendres 17 de gener, el Museu de la Pesca organitza a les 7 del vespre una nova sessió d’Imatges que fan parlar, activitat dirigida a documentar en directe, amb l'ajuda dels assistents, les imatges del fons fotogràfic de la institució.

Aquesta sessió vol reconèixer l’entusiasme i dedicació de col·leccionistes privats que han fet possible l’existència de museus i arxius. El mateix Cau de la Costa Brava – origen de l’actual Museu de la Pesca –va néixer com una iniciativa d’una associació, ara fa exactament 100 anys.

Avui encara queden persones que amb el seu esforç apleguen testimonis de la història de la nostra vila. Aquest és el cas de Joan Sánchez Carcassés, que ha cedit una part del seu fons fotogràfic perquè sigui digitalitzat pel Museu de la Pesca. Amb aquesta darrera sessió d’aquesta temporada d’Imatges que fan parlar, titulada "Col·leccions de fotografia" volem compartir-les amb tots els participants i documentar-les col·lectivament.

"Imatges que fan parlar" s'inclou dins del programa Memòria Viva, suma d'activitats de naturalesa etnològica per a conèixer el món del mar a la Costa Brava. Aquesta activitat compta amb la col·laboració de l'Observatori del Patrimoni Etnològic Immaterial de la Generalitat de Catalunya.