navegantsaiguamollsvisita2019

Des del 23 de març, Palamós acull l’exposició “Navegants d’Aiguamolls. 2000 anys de secrets enfonsats”, una mostra produïda pel Museu d’Arqueologia de Catalunya i adreçada al públic familiar. Explica, de manera didàctica i entenedora, el comerç i la navegació a l’antiguitat, els vaixells, els ports, els productes i les rutes marítimes, tot introduïnt també el el visitant en l’apassionant món de l’arqueologia submarina.

Diumenge 17 de novembre és el darrer dia per poder-la visitar en els dos espais on es troba distribuida: el Museu de la Pesca i la Capella del Carme.

A més a més, s’han programat dues activitats relacionades amb l’exposició: una visita guiada i comentada  el dissabte 16 de novembre, a les 17 h, i una visita també guiada el diumenge 18, a les 12.30, al jaciment iber de Castell per conèixer l’estreta relació d’aquest poblat amb el mar. Les activitats són gratuïtes, però requereixen reserva prèvia al Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, al 972 600 424 o bé a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.