Petits Xefs a l'Espai del PeixEls dies 16, 17, 18 i 19 d'abril, l’Espai del Peix serà de nou l’escenari ideal per gaudir de la Setmana Santa. Si tens entre 8 i 14 anys, pots participar en aquests tallers per aprendre a cuinar els millors plats i a elaborar les millors receptes amb peix de la nostra costa. Els monitors-cuiners de l'Espai del Peix us introduiran en el món de la cuina, mentre apreneu a diferenciar les espècies marines, domineu les tècniques de cocció, manipuleu el peix, descobriu els secrets més ben guardats dels millors cuiners... i us emporteu el dinar a casa!

L’objectiu de l'activitat és familiaritzar els joves amb el peix a partir de receptes proposades per ells mateixos i amb l’assessorament dels cuiners de l’Espai del Peix. D'aquesta manera incorporen més fàcilment el peix a la seva alimentació diària.

Cada sessió es farà de 10.15 a 13.15 h. El preu de l’activitat és de 12 €/dia, i requereix la reserva prèvia dies abans. Es recomana dur un davantal, ganivets de punta rodona i un tupperware per endur-se el menjar cuinat.

Si voleu més informació, contacteu amb el Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, al 972 600 424 o bé Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.