Aigua de Mar. Carles Piqueras. Exposició Artística. Museu de la Pesca

“Aigua de Mar” és la proposta guanyadora de la Convocatòria 2020 d’Exposicions Artístiques Temporals del Museu de la Pesca

Divendres 13 de març s’inaugura a les 19 h l’exposició “Aigua de Mar”, de l’artista Carles Piqueras. Conforma una sèrie de dibuixos realistes a color, que parlen del peix, de les embarcacions, les xarxes, els arts, les peixateres, dels pescadors, dels homes i de les dones tan propers al mar, característics d’aquesta costa catalana.

Més informació sobre l’exposició aquí http://bit.ly/2wDr0PH

Carles Piqueras (Girona, 1956) va fer estudis artístics a l’Escola Massana de Barcelona. Comença la seva carrera a principis dels anys vuitanta amb un seguit d’exposicions individuals i col·lectives a galeries, museus i sales d’art que ha continuat fins a l’actualitat. Al llarg de la seva carrera ha exposat a Sant Feliu de Guíxols, Girona, Banyoles, Santa Cristina d’Aro, Tossa de Mar, Arenys de Mar, Blanes, Salt, Palamós, Terrassa, Barcelona, Andorra i Alemanya.

Amb aquesta convocatòria d’exposicions temporals, el Museu de la Pesca esdevé plataforma artística multidisciplinària i fomentar la creació artística relacionada amb el món de la mar. Gràcies a aquesta iniciativa, al llarg dels darrers anys  diferents artistes visuals i plàstics han pogut la seva obra a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Pesca.