Cartell de l'exposició "Cartografia de Palamós. El port i la vila"Cartografia de Palamós. El port i la vila”, que des de finals de desembre es pot visitar a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Pesca, prorroga la seva obertura fins a nova data. Amb aquesta mesura es vol facilitar que els visitants de fora de Palamós tinguin l’oportunitat de visitar la mostra un cop s’aixequin les restriccions de moviment municipal actualment en vigor.

L'exposició es pot visitar en horari d'obertura del Museu de la Pesca, que podeu consultar en aquest enllaç,

A través d’un recull una trentena de peces procedents del fons del Museu de la Pesca i de Tomàs Oliu, col·laborador del museu, l’exposició repassa la història de Palamós, el seu port i la trama urbana de la vila. Són una selecció de plànols, mapes, cartes nàutiques i portolans del segle XVII al segle XX que permeten interpretar una època, explicar els motius de l'elaboració de mapes i mostrar com les necessitats de la societat i l'avenç tecnològic van fer canviar els usos de la cartografia.

Les peces s’acompanyen de textos explicatius per emmarcar la importància dels plànols i mapes per la història local.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell