A partir del dijous 12 de novembre el Museu de la Pesca entra en la celebració del festival d'experiències culturals Som Cultura amb un taller de nusos en streaming a través del canal de Youtube del Museu de la Pesca.

"Som Cultura" aplega experiències d'arreu de les comarques gironines amb la voluntat de fer valdre la cultura, amb una setantena de propostes genuïnes ofertes per les entitats i empreses associades al Club de màrqueting Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. El festival ofereix una selecció d’activitats especials per redescobrir l’àmplia oferta cultural, patrimonial i artística de les comarques gironines.

El Museu de la Pesca ofereix un taller de nusos a càrrec del tècnic de patrimoni Raül Mata per difondre la cultura de la gent de mar, i en concret, aprendre a fer els nusos més habituals a bord d'una barca... I qui sap si algun dia en pot treure d'alguna situació complicada!

A partir del 12 de novembre, a les 10.00, podràs veure aquest vídeo, que quedarà publicat al canal de Youtube del Museu de la Pesca.