Converses de Taverna. D'ofici, mariner mercant. Febrer 2021

Divendres 26 de febrer de 2021, 19 h, en streaming pel canal de Youtube del Museu de la Pesca

La nova sessió de Converses de Taverna del febrer de 2021 està dedicada a conèixer l'ofici de mariner mercant, professió dura i força invisible. Volem saber de primera mà què se sent en solcar els mars a bord de grans vaixells, amb càrregues valuoses i una enorme responsabilitat, de continent en continent, setmanes i setmanes  travessant oceans i continents i exposant-se a tota mena d'inclemències.

A partir de les 19 h, parlarem amb tres testimonis que coneixen perfectament l'ofici de la vida quotidiana a bord dels grans vaixells de càrrega, de la seva experiència durant les travesses continentals i de les seves navegades més apassionants.

Amb la participació de Jaume Domingo. Capità de la Marina Mercant i expràctic de Palamós; Josep Marsal, capità de la Marina Mercant i excapità marítim de Palamós i Joan Jordi Sauqué, capità marítim i docent.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell