enricmarsal

Dimarts 11 d'agost, l'Espai del Peix serà l'escenari a les 8 del vespre de la presentació del nou llibre d'Enric Marsal, sota el títol "Històries del pequenyo i lo tio Peret".

Aquest és un recull d'històries dels pescadors de l'Ametlla de Mar que van migrar al llarg del segle XX per pescar en altres zones de la costa catalana, i en especial a Palamós. Són, històries, anècdotes i notes sobre alguns dels protagonistes d'aquell viatge migratori que va dur els caleros a instal·lar-se en diferents ports catalans. Inclou imatges històriques, dibuixos i un recull terminològic a càrrec del mateix autor.

La presentació anirà a càrrec de Miquel Martí, director del Museu de la Pesca, amb la presència de l'autor del llibre.

*Per la seguretat de tothom, l'ús de la mascareta serà obligatori. Aforament limitat a 60 persones. Caldrà seguir les normes sanitàries requerides pels organitzadors.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell