esmorzarpescadorsespaidelpeix2020

Tots els dissabtes, a patir de les 11 h, l’Espai del Peix es convertirà en l’escenari per a un esmorzar de pescadors que tindrà el peix blau de la llotja de Palamós com a protagonista.

A través de dos tastets de cuina marinera tradicional maridats amb vi DO Empordà, coneixerem a fons aquest producte del mar d’excel·lents qualitats culinàries i nutritives. El guia cultural i cuiner de l’equipament desvelarà què és el peix blau, quines espècies el componen, com es pesquen, els seus valors nutricionals, les possibilitats gastronòmiques, les millors temporades de cada peix, factors a tenir compte a l'hora de comprar..., entre molts altres coneixements d’interès.

Ja us podeu inscriure a aquesta experiència gastronòmica i pedagògica alhora, que organitza l’Espai del Peix cada dissabte d'11 a 12 h. El preu és de 12 € per persona. L’aforament és limitat i l’activitat requereix reserva prèvia al Museu de la Pesca, en el telèfon 972 600 424 o bé per correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell