Imatge de la façana del Museu de la PescaEl Museu de la Pesca oferirà l’entrada gratuïta a la seva exposició permanent tots els diumenges durant el mes de febrer

L'objectiu de la iniciativa, que ja han impulsat altres museus d’arreu del país, és contribuir a l'activitat cultural, potenciar el valor social d'aquest equipament proper entre la ciutadania, i oferir espais segurs on aprendre i gaudir amb la història i cultura marítimes de la Costa Brava.

Per tal de garantir una visita segura per a tothom, es compliran totes les mesures sanitàries establertes pel Procicat: mascareta obligatòria, gel hidroalcohòlic a l'entrada i sortida de l'equipament, distància de seguretat de 2 metres i aforament restringit al 50%.

Cartografia de Palamós

A més a més de l’exposició permanent, a l’edifici del Tinglado es pot visitar l’exposició temporal “Cartografia de Palamós. El port i la vila”, una mostra amb plànols, mapes, cartes i portolans que ens ajuden a entendre l’evolució del territori des del segle XVII a l’actualitat.

Capella del Carme

Cal recordar també que l’equipament cultural de la Capella del Carme també obrirà les portes amb l’horari habitual, que pots consultar en aquest enllaç. Aquest és un espai dedicat a l’obra del pintor Ezequiel Torroella, alhora que esdevé una porta d’entrada a tot el ric patrimoni natural i històric Palamós a través de l’audiovisual “Jo, el paisatge”.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell