L'Institut de Medi Ambient de la Universitat de Girona us convida a participar en la jornada Capacitat de Càrrega i Gestió Adaptativa que es durà a terme de forma telemàtica el pròxim 30 de setembre a partir de les 18.30. Reconeguts professionals i acadèmics debatran sobre el concepte "capacitat de càrrega" i exposaran algunes experiències en aquest camp.

L’objectiu de la jornada és sensibilitzar i proporcionar els coneixements necessaris sobre gestió i planificació d’espais naturals amb intensa pressió d'activitats socials, econòmiques i recreatives, així com donar a conèixer el paper i responsabilitats de tots els agents implicats en “ajustar” aquestes càrregues, per reduir i eliminar els efectes negatius sobre els ecosistemes naturals, i evitar el declivi de la qualitat dels serveis econòmics, recreatius i socials que aquests espais ofereixen.

Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer seguint el següent enllaç

La jornada s'emmarca en el pla de treball 2020 de Taula de Cogestió Marítima del Litoral del Baix Empordà, i està inclosa en el programa Pesca i Ciència de la Càtedra d'Estudis Marítims.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell