memoriaviva2020201

El Museu de la Pesca ha fet públic el nou cicle del programa “Memòria Viva“, destinat a la documentació, valorització i difusió del patrimoni immaterial marítim i pesquer de la Costa Brava.

El programa consta de tres activitats que s’aniran desenvolupant entre l’últim trimestre de 2020 i els primers mesos de 2021, amb l’objectiu de donar a conèixer i fer participar la ciutadania en la posada en valor de diferents aspectes de la cultura popular de la gent de mar i el patrimoni marítim litoral.

Converses de Taverna. Diàlegs amb la gent de mar

Imatges que fan parlar. Descoberta dels fons fotogràfics del museu

Mestres i mestresses dels fogons. Demostracions de cuina en directe

A l'apartat específic de Memòria Viva al web  trobareu la informació detallada de cada una de les activitats, el calendari i l’escenari de les diferents sessions.

A causa de les mesures de prevenció i de l'evolució futura de la pandèmia de la covid-19, aquest calendari pot veure’s alterat. Informarem puntualment de qualsevol canvi que es produeixi en el programa previst.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell