Pescaturisme Palamós 2020

Palamós torna a posar en marxa l’activitat de la pescaturisme amb la novetat que des d’ara es podrà realitzar durant tot l’any, a excepció dels mesos de veda.

Aquesta activitat permet compartir en plena natura una jornada de treball dedicada a la pesca de la gamba a bord de l'embarcació d’arrossegament “Estrella del Sur III”, per conèixer de primera mà l’ofici de la gent del mar i el seu producte.

És una experiència cultural, gastronòmica i social en contacte amb el món marí per conèixer l’aposta del sector pesquer per la sostenibilitat, amb accions innovadores com el Pla de Gestió i la Marca de Garantia.

El preu de l’activitat és de 98 € per persona, i es pot realitzar de dilluns a divendres al llarg de tot l’any, excepte durant els mesos de veda. El preu inclou també l’assegurança de responsabilitat i un àpat a l’embarcació basat en la gastronomia pròpia de la cuina de barca. L’activitat inclou també una visita a la subhasta del peix de la llotja de Palamós per veure com es comercialitza, i una entrada al Museu de la Pesca per entendre la relació bàsica entre l’ésser humà i la mar.

Les mesures de prevenció per fer front a la Covid-19 limiten actualment la capacitat màxima a quatre persones si són nucli familiar, o a dues persones individuals per embarcació.

Pots trobar més informació en l'apartat d'activitats del web del Museu de la Pesca

El Museu de la Pesca, com a centre acreditat per la Generalitat de Catalunya, informa de l'activitat i gestiona les reserves, que es poden fer per telèfon al 972 600 424 o bé correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell