cuinacostabravafabrega2020

Viena edicions i el Museu de la Pesca us conviden el dimarts 28 de juliol a les 20 h a l'Espai del Peix, a Palamós, a la presentació de "La cuina de la Costa Brava i el Pirineu de Girona" el nou llibre de l'enogastrònom Jaume Fàbrega, amb pròleg de Joan Roca. Un llibre que ens convida a descobrir i assaborir una cuina genial a través d’un exhaustiu receptari, propostes a mig camí de la tradició i la modernitat, una cuina de territori original i inclassificable amb olors i gustos genuïns immersos en la nostra memòria.

La presentació anirà a càrrec de Miquel Martí, director del Museu de la Pesca, i del mateix Jaume Fàbrega.