Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

No hi haurà edició 2020 del Festival Mariner Palamós Terra de Mar. L’Ajuntament de Palamós ha decidit finalment suspendre l’edició d’enguany a causa de l’estat de l’alarma i de la incertesa provocada per la crisi sanitària de la COVID-19.

El festival s’havia de celebrar el cap de setmana dels dies 16 i el 17 de maig al port de Palamós. Aquest catorzena edició del Palamós Terra de Mar s’havia de dedicar a la problemàtica de la contaminació marina i en especial dels plàstics a la mar. La incertesa sobre l'evolució de les mesures de confinament han aconsellat esborrar-lo del calendari atès l’elevat número d’assistents que anualment congrega l’esdeveniment. L’any 2019 es van acostar a Palamós més de 18.000 persones al llarg de tot el festival, dedicat en aquella ocasió al comerç de cabotatge.

Un altre esdeveniment incert és la celebració de la Fira de la Gamba de Palamós, prevista pel dissabte 6 de juny, i que l’ajuntament preveu moure en el calendari si finalment no es pot celebrar en la data prevista.