Plataforma venda online Museu de la PescaEl Museu de la Pesca està ultimant els preparatius per posar en marxa la plataforma de venda i reserva d'activitats online. Aquesta operació ha de servir per facilitar l'operativa dels usuaris i participants a l'hora de fer qualsevol tràmit de compra d'entrades a l'exposició permanent o reserva i pagament d'activitats a l'Espai del Peix. És un nou sistema ràpid, còmode i segur que s'incardina en el procés de digitalització de la Fundació Promediterrània.

L'acció, desenvolupada amb l'empresa Centre de Càlcul Girona, ha pogut dur-se a terme, en part, gràcies a una subvenció concedida per la Diputació de Girona a museus i col·leccions de les comarques gironines per a Noves Tecnologies. En concret, s'ha pogut adquirir les llicències dels sistemes operatius que incorpora la plataforma. També ha estat finançada amb una ajuda adreçada a museus de la Generalitat de Catalunya.

Podeu trobar la plataforma digital d'entrades i reserves a https://tickets.museudelapesca.org