Pere Viñas. La pesca en miniatura Pere Viñas és un pescador blanenc nascut el 1928 que s’ha dedicat des de ben jove a la destresa marinera, fent models i maquetes dels arts de pesca i de les embarcacions que ha conegut al llarg de la seva vida. La seva extensa col·lecció és una mostra de com han evolucionat els arts de pesca del litoral català al llarg del segle XX.

Aquí presentem una mostra significativa de models en miniatura d’alguns dels arts i ginys de pesca més importants. Tots ells fets amb la sensibilitat i el coneixement d’algú que ha entès l’ofici de pescador com el d’una manera de viure.

L’exposició consta de 20 peces entre arts de pesca i maquetes de barques en miniatura i de la  transcripció de les paraules del pescador on explica què són i com s’utilitzen aquests arts i ormeigs. També hi ha fotografies que il·lustren les tècniques procedents del fons d’imatges del Museu de la Pesca.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell